Performancing Metrics

تری جدال با پاریس را از دست داد | اتاق خبر
کد خبر: 318172
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1394 - 12:49
چلسی بدون کاپیتان خود پا به جدال حساس برابر پاری سن ژرمن گذاشته است. حرف های ادن هازارد برترین بازیکن جزیره در فصل قبل نیز حسابی هواداران چلسی را شاکی کرده است.

چلسی بدون کاپیتان خود پا به جدال حساس برابر پاری سن ژرمن گذاشته است. حرف های ادن هازارد برترین بازیکن جزیره در فصل قبل نیز حسابی هواداران چلسی را شاکی کرده است.

 به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، سه شنبه شب دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار می شود جایی که پاری سن ژرمن در خانه به مصاف چلسی می رود. در این دیدار جان تری غایب بزرگ چلسی لقب گرفته است. تا همین چند هفته پیش زوج موفق جان تری و کورت زوما در قلب دفاع چلسی عملکرد خوبی داشت ولی زوما در بازی برابر منچستریونایتد آسیب دید و تا پایان فصل نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

 در جریان برد 5 بر یک چلسی برابر نیوکاسل نیز جان تری به شدت مصدوم شد و در نیمه نخست از زمین بیرون رفت و مشخص شد این بازیکن در بازی سه شنبه شب غایب است و احتمالا هیدینک مجبور خواهد شد تا ایوانوویچ را به قلب دفاع بیاورد و در کنار کیهیل قرار دهد.

 همچنین ادن هازارد برترین بازیکن چلسی در فصل قبل که در این فصل خیلی از شرایط آرمانی خود دور بوده است، به اظهارنظر درباره این دیدار پرداخت و گفت: باید بدانیم پی اس جی تیمی است که باید از آن بترسیم. آن ها در این فصل تمامی بازی هایشان را برده اند و در تمامی پست ها بازیکنان بزرگی دارند. آن ها مانند رئال مادرید و بارسلونا هستند. ما به پارک دو پرنس می رویم به علم اینکه ممکن است متحمل شکست شویم. اما ما بازیکنان خوب و با استعدادی داریم و هیچ چیز مشخص نشده است.

 

هازارد پیش از دیدار تیمش مقابل پاری سن ژرمن عنوان کرد که رد پیشنهاد این تیم کار بسیار سختی خواهد بود. او درباره این موضوع گفت: نه گفتن به پاری سن ژرمن کار بسیار سختی است زیرا آنها توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند. حالا پاری سن ژرمن هم در جمع تیم‌هایی قرار گرفته که می‌تواند قهرمان شود و برای من، قهرمانی در اروپا مهم‌ترین چیز است. ولی فعلا به آن فکر نمی‌کنم.

 

از زمانی که گاس هیدینک هدایت چلسی را بر عهده گرفته است این تیم به 5 برد و 6 تساوی رسیده است و هنوز شکستی را تجربه نکرده است. با این حال سخت ترین آزمون هیدینک با چلسی برابر پاری سن ژرمن خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید