Performancing Metrics

۱۱میلیون کارگر هنوز منتظر تحقق وعده‌های انتخاباتی روحانی هستند | اتاق خبر
کد خبر: 320095
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 01:34
نماینده مجمع عالی نمایندگان کارگران در کارگروه مزد ۹۵ با اشاره به درخواست‌های جامعه کارگری گفت: ۱۱میلیون کارگر پس از ۲.۵ سال هنوز منتظر تحقق وعده‌های انتخاباتی روحانی هستند.

اتاق خبر: فرامرز توفیقی درباره توقع کارگران از نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی گفت: کارگران نیازمند نمایندگانی صادق هستند که وعده‌های انتخاباتی خود را فراموش نکنند.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی ادامه داد: از نمایندگان انتظار داریم قوانین در جهت حمایت از جامعه کارگری و کمک به ایجاد اشتغال و رفع موانع افزایش دستمزد مطابق با سبد معیشت خانوار کارگری را وضع و پیگیری کنند.

نماینده مجمع عالی نمایندگان کارگران در کارگروه مزد 95 اظهار داشت: از نمایندگان مجلس توقع داریم قوانینی را در جهت کاهش هزینه مبادله و دلالی در موارد اولیه و قوانینی در جهت افزایش سهم دستمزد در قیمت تمام‌شده کالا وضع کنند.

 توفیقی گفت: ما کارگران نمایندگان آینده را دعوت می‌کنیم به یادآوری قولهایی که می‌دهند، به یاد آورند که از کمبود دستمزد سخن گفتند و به یاد آورند از رفع موانعی همچون دلالی و سفته بازی سخن به میان آوردند تا بتوانند اشتغال بیافرینند، به یاد بیاورند سخن از نظارت بر دولت برای پرداخت دیون خود به سازمان تأمین اجتماعی گفتند، به یاد بیاورند از تقویت نهادها و تشکلات کارگری گفتند.

 وی ادامه داد: ما کارگران از نمایندگان آینده صداقت، صراحت، دقت، موشکافی، آسیب شناسی و بالتبع آن وضع قوانینی برای شکوفائی اقتصاد را خواستاریم. رئیس‌جمهوری هنگام انتخابات وعده‌های بسیاری را به جامعه کارگری داد، در حال حاضر بیش از 11 میلیون کارگر منتظر تحقق وعده‌های انتخاباتی روحانی هستند که از جمله این وعده‌ها جبران مابه‌التفاوت نرخ تورم و دستمزد کارگران، کار شایسته و مزد منصفانه و تقویت قدرت خرید کارگران است.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید