Performancing Metrics

تندباد در مهاباد برنامه ها و تبلیغات انتخاباتی را با خود برد | اتاق خبر
کد خبر: 320172
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 11:05
وزش تندباد شدید با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت که با بارش شدید همراه باران شده است، روند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و نیز زندگی روزمره مردم را با مشکلاتی همراه ساخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، وزش تندباد امروز دوشنبه شهرستان مهاباد را درنوردیده و همچنان تداوم دارد، موجب شده تا ضمن اینکه روند تبلیغات هواداران نامزدهای انتخابات با مشکلاتی مواجه شود بلکه تردد در خیابان های اصلی و زندگی روزمره مردم را نیز تحت شعاع قرار داده است.

وزش تندباد همچنین در برخی نقاط داربست های تبلیغاتی نامزدها را سرنگون کرده و موجب پاره شدن بنرها و پارچه نوشته های تبلیغاتی آنها در مناطق مختلف شهری شده است.

تندباد همچنین شماری از مکان های تبلیغاتی ستاد انتخابات این شهرستان را که در مناطق مختلف شهر برای نصب پوسترهای تبلیغاتی پیش بینی شده است، پاره و در برخی مناطق کنده و داربست آنها را سرنگون کرده است.

تندباد تا سه شنبه شهرهای جنوبی آذربایجان غربی را تحت تاثیر قرار می دهد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان آذربایجان‌ غربی در خصوص وضعیت جوی هوا در شهرهای استان گفت: از روز دوشنبه سوم اسفند ماه سامانه ‌بارشی به همراه آلاینده‌های جوی وارد استان آذربایجان‌ غربی شده است.

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه ادامه می یابد افزود: این سامانه به دلیل برخوردار نبودن از رطوبت کافی فعالیت بارشی قابل توجهی نداشته و سبب افزایش ابر، گاهی وزش شدید باد و بارش‌های پراکنده در سطح استان می‌شود.

صابری ادامه داد: فعالیت یک سامانه شرقی مدیترانه ای که از اوایل امروز در شهرستان های جنوبی استان آذربایجان غربی آغاز شده، موجب بروز تندباد و بارش باران شده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس سرعت این تندباد که ۷۲ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است، تا اواخر روز سه شنبه شهرستان های مختلف جنوب آذربایجان غربی را تحت تاثیر قرار می دهد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه شدت بارندگی در نواحی جنوبی استان بیشتر بوده و انتظار کاهش دو تا سه درجه‌ای نیز می‌رود گفت: در ۲۴ ساهت گذشته ارومیه با دمای منفی یک درجه سرد‌ترین و با دمای مثبت ۱۵ درجه گرم‌ترین ساعات خود را سپری کرده است.

وی اظهار داشت: خوی با دمای ۱۶ درجه بالای صفر و سلماس با دمای صفر درجه به ترتیب گردم‌ترین و سردترین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

صابری اضافه کرد: در حال حاضر در برخی از نقاط استان به ویژه شهرستان‌های شاهین‌دژ، نقده، بوکان و سردشت شاهد گرد و غبار بوده و در شهرستان سردشت دید افقی به ۱۰۰۰ متر رسیده است.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید