Performancing Metrics

فضای دانشگاهیان مازندران در حوزه سیاسی زمستانی است | اتاق خبر
کد خبر: 320597
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 12:10
مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران:
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، فضای دانشگاهیان، فرهیختگان و فرهنگیان را در حوزه توسعه سیاسی یخ‌زده و زمستانی بیان کرد و گفت: باید این فضا از این حالت خارج شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، مهرداد ابراهیمی شامگاه سه‌شنبه در نشست صمیمی با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب در استانداری یادآور شد: دانشگاهیان، فرهیختگان و فرهنگیان نیز روحیه محافظه‌کارانه پیداکرده‌اند و کمتر سراغ سیاست و مسائل حاشیه‌ای می‌روند درحالی‌که در گفتگوهای سازنده و انتقاد، پیشرفت حاصل می‌شود.

وی آشنایی و ایجاد راهکارهای توسعه سیاسی، راهکارهای جذب حداکثری مردم در انتخابات را ازجمله اهداف جلسه بیان کرد و گفت: رسانه‌ها ازجمله راهکارهای توسعه سیاسی است و می‌توانند فضای توسعه سیاسی را در استان تقویت کنند.

وی اظهار داشت: در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی نوارهای صوتی، اعلامیه‌ها و غیره رسانه بودند و متأسفانه رسانه‌های استان از تولید محتوای غنی فاصله و بیشتر حالت تقلیدی گرفته‌اند و باید متخصصان در رسانه‌ها جذب شوند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران بابیان اینکه احزاب در استان موسمی هستند گفت: کرکره احزاب در آستانه انتخابات در استان بالا می‌رود و پس‌ازآن کار خاصی انجام نمی‌شود درحالی‌که احزاب می‌توانند مهم‌ترین نقش را در توسعه سیاسی رقم بزنند.

وی نقش پیشکسوتان انقلاب اسلامی را در توسعه سیاسی مهم برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی بر پایه فداکاری‌های مردم بناشده است.

وی از انتخابات به‌عنوان ویترین دمکراسی یادکرد و گفت: انتخابات مهم‌ترین اصل جنبش‌ها و رکوردهاست و امسال سی و چهارمین انتخابات را پشت سر خواهیم گذاشت.

ابراهیمی افزود: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سال بوده و این پویایی مدیون برگزاری انتخابات است که مشروعیت و مقبولیت نظام را تضمین می‌کند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید