Performancing Metrics

مردم نمایندگان اصلح را برگزینند | اتاق خبر
کد خبر: 321229
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1394 - 19:23
استاندار هرمزگان:
استاندار هرمزگان با بیان اینکه هفتم اسفند روز بزرگی برای ملت ایران است، گفت: حافظان خلیج فارس از ساعت اولیه آغاز رأی گیری با حضور پرشور پای صندوق‌های اخذ رای نشان دادند که حضور نمایندگان اصلح در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برایشان مهم است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جاسم جادری در حاشیه حضورش در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود به صندوق، افزود: از آغاز رأی‌گیری در استان هرمزگان بازدید از شعب اخذ رأی بندرعباس را داشتم و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی گیری را مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه چهره با نشاط مردم در صف‌های گسترده نشان دهنده عزم ملی برای نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان است، تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای انجام کار خیر مردم باید بشتابند و مردم هرمزگان با لبیک گفتن به امر رهبری از آغاز ساعت رأی گیری نشان دادند در مسیر رقم زدن حماسه‌ای بزرگ قرار دارند.

جادری با اشاره به اینکه این حضور گسترده مردم نشان دهنده صلابت و شور و نشاط مردم برای حضور در انتخابات است، خاطرنشان کرد: از تمامی آحاد مردم دعوت می‌کنم با حضور پرشور خود سبب انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شوند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: امروز باید با مشارکت گسترده و انتخاب نمایندگان اصلح به عمران و آبادانی کشورمان و بویژه هرمزگان کمک کنیم.

وی در پایان گفت: وقتی نماینده‌ای با آرای بالا راهی مجلس شود، می‌تواند با توان و قدرت بیشتری از حق مردم دفاع کند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید