Performancing Metrics

وجود برند مشخص توسعه منطقه را در بخش های مختلف در پی دارد | اتاق خبر
کد خبر: 325033
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1394 - 05:48
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:
رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: وجود برند مشخص توسعه منطقه را در بخش های مختلف در پی داشته و روند توسعه ای استان را شتاب نمی بخشد.

اتاق خبر- رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: وجود برند مشخص توسعه منطقه را در بخش های مختلف در پی داشته و روند توسعه ای استان را شتاب نمی بخشد.

غلامحسین جمیلی ظهر پنج شنبه در مراسم فرآیند برندسازی شهر زنجان  با بیان اینکه استان زنجان و بخصوص شهر زنجان نیازمند برند سازی مناسب است افزود:  فاز اول برندسازی با سئوال آیا زنجان توانایی داشتن یک برند را خواهدداشت، به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: در تعریف یک معادل فارسی برای برندسازی و تولید عنوان برای شهر می‌توان فهم یادسازی را اشاره کرد که یک یادسازی شهری برای رویه‌های مهم است و در اولین قدم برای این یادسازی یک شورای عالی که اعضای این شورا می‌توانند مدیران، مسئولان، نخبگان و مردم باشند تشکیل خواهد شد.

جمیلی با بیان اینکه مجری طرح فرآیند برندسازی زنجان، شرکت فرآیندسازان واینا بوده است ادامه داد: مجری پیمانکاری این طرح شرکت فرآیندسازان واینا بوده و با توجه به شرایط جغرافیایی خاص استان زنجان برای بهره‌مندی از شرایط بین‌المللی و جذب گردشگر، برندی را برای استان طراحی خواهد کرد.

 رئیس اتاق بازرگانی زنجان  گفت: جلب سرمایه داخلی، جلب گردشگران خارجی، اعتماد و اعتبار سرمایه‌گذاران و بالا بردن تاثیرات سیاسی شهر در منطقه و ایجاد مشارکت‌های جهانی در عرصه‌های گوناگون، از جمله این مزیت‌ها است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید