Performancing Metrics

وقوع دو تصادف زنجیره ای در قزوین | اتاق خبر
کد خبر: 328493
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1395 - 11:49
مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: وقوع سه سانحه رانندگی شب گذشته در جاده های استان 20 مصدوم بر جا گذاشت.

اتاق خبر- مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: وقوع سه سانحه رانندگی شب گذشته در جاده های استان 20 مصدوم بر جا گذاشت.

علی فخار سلیمانی افزود: در حادثه اول که ساعت 22:30 در آزادراه قزوین - کرج و نزدیکی نیروگاه شهید رجایی رخ داد، شش دستگاه خودرو به دلیل بارندگی، لغزندگی جاده و دید کم با یکدیگر برخورد کردند.
وی اضافه کرد: با گزارش این حادثه آمبولاس های اورژانس 115 و هلال احمر به صحنه اعزام و هشت مصدوم این حادثه را به بیمارستان های شهید رجایی و رازی انتقال دادند.
سلیمانی ادامه داد: در حادثه دوم که ساعت 23 در آزادراه قزوین - تهران و در نزدیکی شرکت هفت الماس رخ داد، با تصادف زنجیره ای پنج خودرو هفت نفر مصدوم شدند که بلافاصله با اعزام آمبولانس های اورژانس 115 و هلال احمر سه نفر از آنها به بیمارستان شهید رجایی و چهار نفر نیز به بیمارستان رازی منتقل شدند.
مدیر مرکزهدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: تصادفات جاده ای در شب بارانی گذشته به این دو مورد ختم نشد و در ساعت 23:30 نیز با دریافت گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه پرشیا و یک ال 90 در آزادراه قزوین زنجان، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی آمبولانس های اورژانس 115 به صحنه اعزام و پنج مصدوم آن را به بیمارستان رازی انتقال دادند.
رییس پلیس راه استان قزوین نیز تعداد آمار تصادف های جاده ای شب گذشته را پنج فقره و بر خلاف نظر مسوولان اورژانس تعداد مجروحان را کمتر اعلام کرد و گفت: در این تصادف ها هفت مجروح در بیمارستان های استان بستری شدند و بقیه سرپایی درمان شدند.
سرهنگ زینلی با تایید دو فقره تصادف زنجیره ای شامل پنج و شش دستگاه خودرو در آزاد راه قزوین - تهران افزود: اکنون ترافیک در سطح جاده های استان روان و نیمه سنگین است و به رانندگان توصیه می شود ضمن بستن کمربند ایمنی، بین خطوط حرکت کرده و از تغییر ناگهانی مسیر پرهیز کنند و به دلیل بارش و لغزندگی جاده با سرعت مطمن حرکت کنند.

منبع: ایرنا 

94106 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید