Performancing Metrics

ایستگاه‌های آتش نشانی مشهد به حالت آماده باش درآمدند | اتاق خبر
کد خبر: 329207
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 13:47
در راستای مقابله با حوادث احتمالی در روز طبیعت؛
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آماده باش کامل ایستگاه های خدمات ایمنی این سازمان همزمان در روز طبیعت خبر داد.

اتاق خبر-  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آماده باش کامل ایستگاه های خدمات ایمنی این سازمان همزمان در روز طبیعت خبر داد.

آتش پاد دوم حسن جعفری با اشاره به حضور تیم‌های این سازمان در پارک‌ها و نقاط شناسایی شده در روز طبیعت گفت: تمامی نقاط مهم به منظور حضور نیروهای عملیاتی برنامه ریزی و تعیین شده است.

وی گفت: تمام ظرفیت نیروهای امدادرسان و آتش‌نشان این سازمان در ایام نوروز به منظور خدمات‌رسانی به زائران به صورت آماده‌باش در سطح شهر مشهد حاضر هستند.

وی با بیان اینکه در طی ایام نوروز تمام پرسنل آتش‌نشانی برای خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران شهر مشهد در حال آماده‌باش بودند، افزود: در همین راستا این تعداد نیرو در روز ۱۳ فروردین نیز آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران هستند.

وی با بیان اینکه در ایام آغازین سال ۹۵ به دلیل حجم بالای کار حتی مرخصی‌های سالانه پرسنل آتش‌نشانی حذف شده است ادامه داد: به همین منظور از سال قبل و با همکاری مناطق شهرداری مشهد نقاط پرخطر شناسایی شده و آمادگی کامل از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شده است.

وی به بیشترین حوادثی که در روز طبیعت به طور معمول رخ می‌دهد، اشاره کرد و افزود: آتش‌سوزی و حریق در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، جاری شدن سیل و سیلاب در ییلاقات و همچنین سقوط از ارتفاعات از جمله مهم‌ترین این حوادث است.

جعفری ادامه داد: تمامی اقامتگاه های زائران و اماکن زائرپذیر به همراه هسته مرکزی شهر به تیم‌های عملیاتی اطفای حریق در ایام نوروز مجهز شدند.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید