Performancing Metrics

محور هراز یک طرفه شد | اتاق خبر
کد خبر: 329244
تاریخ انتشار: 13 فروردین 1395 - 13:36
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان:
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از یک‌طرفه شدن محور مواصلاتی هراز خبر داد و گفت: در این محور با کولاک شدید نیز مواجه هستیم.

اتاق خبر- رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از یک‌طرفه شدن محور مواصلاتی هراز خبر داد و گفت: در این محور با کولاک شدید نیز مواجه هستیم.

علی نوری پور بابیان اینکه در تعطیلات نوروز چهار اکیپ راهداری در محور هراز مستقرشده بودند، بیان داشت: ۲۴ نیرو از سوی راهداری در محور هراز در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در منطقه امام‌زاده هاشم محور هراز با کولاک مواجه و در منطقه پارک جنگلی بارش باران بسیار شدیدی را شاهد هستیم و مسافرانی که قصد تردد از محور هراز رادارند اولاً از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و هنگام سفر از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن بوده و وسایل گرمایی به همراه داشته باشند

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه در این محور سه دستگاه لودر هم‌اکنون آماده فعالیت هستند، گفت: چهار دستگاه نمک‌پاش، گریدر و ماشین سبک و آب نمک‌پاش مورداستفاده قرار گرفت.

نوری پور ادامه داد: با توجه به‌احتمال شدت یافتن سرمای هوا، بارش برف، کولاک و مسدود شدن محور مکان‌های لازم برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران در راه‌مانده مهیا شده است.

وی از یک‌طرفه شدن محور هراز از ساعت یک بعدازظهر خبرداد و افزود: محور مواصلاتی هراز از ساعت یک بعدازظهر از منطقه آب اسک تا تهران یک‌طرفه شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران در پایان بابیان اینکه  رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار قرار دهند، گفت: رانندگان اوامر مأموران انتظامی، پلیس‌راه، راهداران و نیروهای هلال‌احمر گوش دهند.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید