Performancing Metrics

احداث تراموا مشکل امروز تهران نیست | اتاق خبر
کد خبر: 338567
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 21:48
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان این که احداث LRT مشکل امروز تهران نیست، گفت: تاکنون موضوع احداث LRT در پایتخت در کمیسیون عمران شورا مطرح نشده است.

به گزارش اتاق خبر، احمد دنیامالی در خصوص اخباری در خصوص رایزنی با بخش خصوصی برای احداث تراموا در تهران گفت: باید جایگاه LRT در شبکه حمل و نقل عمومی تعریف شود و با مشابه سازی میزان اثرگذاری اش مشخص شود و این که قصد داریم با LRT در تهران چه مشکلی را از حمل و نقل عمومی حل کنیم.

وی ادامه داد: توسعه وسایل حمل و نقل عمومی و خصوصی بدون پشتوانه مطالعاتی به ضرر عناصر پیاده هست و روز به روز سهمشان از فضاهای شهری نیز افزایش پیدا می کند و این برخلاف حقوق سالمندان و کودکان است که در سطح شهر حرکت می کنند.

دنیامالی با بیان این که نباید با تصمیم گیری هایمان بر مشکلات مردم بیفزاییم، گفت: یک مشکل را به طور مقطعی حل کنیم اما ایمنی مردم که در حرکت هستند را کاهش دهیم. باید ایمنی شهروندان جدی گرفته شود و طرح هایی که در سطح شهر اجرایی می شود توجیهات فنی و اقتصادی داشته باشد.

وی در خصوص اینکه شهرداری می تواند بدون در جریان قرار دادن شورا با بخش خصوصی برای اجرای پروژه ای مذاکره کند، گفت: اگر قرار باشد پروژه ای اجرایی شود، باید در بودجه آورده شود که ما در زمان تصویب بودجه در خصوص LRT مذاکره ای نداشتیم و اینگونه نیست که بخش خصوصی به هر پروژه ای که بخواهد ورود کند. برای پروژه های حمل و نقل اولویت هایی وجود دارد که باید در مذاکرات این اولویت ها رعایت شود.

وی تاکید کرد: تاکنون نشستی با مدیران شهری در خصوص LRT نداشته ایم و به نظر من مشکل تهران LRT نیست.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید