Performancing Metrics

خان طومان به دولت سوریه باز می گردد | اتاق خبر
کد خبر: 341604
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 12:32
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه خوشحالی غربی‌ها طولی نکشیده و به زودی انتقام گرفته خواهد شد گفت: خان طومان دوباره به دولت سوریه بر می گردد.


به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه خوشحالی غربی‌ها طولی نکشیده و به زودی انتقام گرفته خواهد شد گفت: خان طومان دوباره به دولت سوریه بر می گردد.

ویبا اشاره به سکوت کشورهای غربی در قبال جنایات تروریست‌ها در حلب اظهار کرد: عمری تمام توانمندی‌های نظامی و قدرتی خود را دست داعش و جبهه النصره کردند و اکنون هم از این قصه ناراضی نیستند و به هیچ وجه جبهه النصره را محکوم نخواهند کرد.

وی افزود: باید پرسید این موشک‌ها، هلیکوپترها و تانک‌هایی که در اختیار تروریست ها قرار می گیرد از جانب چه کسانی است. طبیعی است که غربی ها ترکیه و عربستان هم در این راستا موثر هستند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: باید به غربی‌ها گفت این خوشحالی طول نخواهد کشید و به زودی انتقام گرفته خواهد شد و خان طومان دوباره به دولت سوریه بر می گردند و آن موقع است که باید طعم تلخ شکست را بچشند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس هم‌چنین در خصوص اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر تعیین پیش شرط جهت کناره گیری رئیس جمهور سوریه و به دنبال آن اظهارات وزیر خارجه عربستان گفت: این اظهارات بسیار نامربوط است و تلاش و کوشش همه باید پیاده کردن دموکراسی باشد.

وی افزود: این‌ها معتقدند مروج دموکراسی هستند اما دموکراسی یعنی اینکه نتیجه آرا هر چه شد به آن تمکین کنند و اگر مردم سوریه به بشار اسد رای دادند هیچ احدی حق دخالت ندارد.

وی در پایان یادآور شد: در مورد عربستان هم کاملا واضح و مبرهن است که از خود اختیاری ندارد و پیروی تصمیماتی است که برایش گرفته می‌شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید