Performancing Metrics

تاکید عارف و لاریجانی بر پرهیز از تفرقه | اتاق خبر
کد خبر: 344279
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 16:12
ایران:
روزنامه ایران در شماره پنجشنبه 30 اردیبهشت، نوشت: علی لاریجانی و محمدرضا عارف در ضیافت حزب «اعتدال و توسعه» پشت تریبون قرار گرفتند و همسو و همصدا بر ضرورت همکاری و همدلی مجلس شورای اسلامی با دولت همچنین ضرورت حفظ یگانگی و اتحاد حامیان قوه مجریه سخن گفتند.

اتاق خبر - این روزنامه در تیتر یک با انتخاب عنوان جرم سیاسی صاحب قانون شد، آورد: شورای نگهبان طرح «جرم سیاسی» را تصویب کرد و بدین ترتیب تعریف جرم سیاسی تبدیل به قانون شد. بیراه نیست اگر اقدام نمایندگان مجلس نهم برای تدوین و تصویب طرح تعریف جرم سیاسی را در کنار تصویب برجام از مهم‌ترین تصمیم‌های این مجلس دانست که تا سال‌های سال از آن به نیکی یاد خواهد شد.

روزنامه ایران با انتشار عنوان امضای دو سند همکاری اقتصادی و تجاری میان ایران و کرواسی،‌ نوشت:‌ خانم «کولیندا گرابار کیتاروویچ» رئیس جمهوری کرواسی که روز سه شنبه و در رأس هیأت عالیرتبه اقتصادی و صاحبان شرکت‌های مختلف تجاری و صنعتی، وارد تهران شده بود، دیروز در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعد آباد، مورد استقبال رئیس جمهوری کشورمان قرار گرفت. دیروز در سعدآباد، ایران و جمهوری کرواسی برای تعمیق روابط و مناسبات خود دو سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند. موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی و یادداشت تفاهم همکاری‌های اتاق بازرگانی ایران و کرواسی اسنادی بود که از سوی مقامات ارشد تهران و زاگرب و با حضور رؤسای جمهوری دو کشور، امضا شد.
امروز مهم‌ترین وظیفه مبارزه برای روشنگری است،‌ دیگر عنوان این روزنامه است،‌ در تشریح این مطلب می خوانیم: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در جمع شرکت کنندگان در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، ایمان به خدا و کفر به طاغوت را مبنای اصلی و واقعی اقتدار دانستند و با تأکید بر اینکه امریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است، گفتند: امروز مهم‌ترین وظیفه علما، روشنفکران و نخبگان، «روشنگری» و «جهاد تبیینی» در قبال فریبکاری‌های طواغیت است و امت اسلامی نیز باید فریب وعده‌های قدرت‌ها را نخورد و از تهدیدهای آنها هم نهراسد.
«هاشمی: فعلاً نامزد ریاست خبرگان نمی‌شوم»،‌«‌سرنوشت مبهم 3 کرسی «بهارستان»»، «مجوز «سنا» به بازماندگان11سپتامبر برای شکایت از سعودی‌ها»، «‌مجازات اعدام قاچاقچیان آری یا خیر؟»، «11 میلیون جوان ایرانی ازدواج نکرده‌اند»،‌ «توزیع بسته‌های جهیزیه برای زوج‌های جوان و کارمندان دولت» و‌ «چالش بزرگ قضای حاجت» دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه ایران است.
ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید