Performancing Metrics

مسی فاکتورهای یک کاپیتان را ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 350538
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 15:15
مارادونا:
اسطوره فوتبال آرژانتین تاکید کرد که قصد انتقاد از مسی را نداشته و تنها بر این باور است که او فاکتورهای یک کاپیتان را ندارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اظهار نظر اخیر دیگو مارادونا درباره لیونل مسی هواداران این ستاره آرژانتینی را به خشم آورد.

ال دیگو در گفت و گویی که با پله داشت تاکید کرده بود مسی فاکتورهای یک کاپیتان را ندارد و نباید بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال آرژانتین و یا باشگاه بارسلونا به او داده شود این در حالی بود که اسطوره فوتبال آرژانتین به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را وارث واقعی فوتبال دانسته بود.

انتقاد از لیونل مسی و ستایش از رونالدو باعث شد تا بسیاری از هواداران مسی مارادونا را به خیانت متهم کنند و این باعث شد تا اسطوره فوتبال آرژانتین در این زمینه از خود واکنش نشان دهد.

مارادونا در پاسخ به انتقاداتی که از او شد گفت: در مورد حرف‌هایی که به پله زدم ایمان دارم و هنوز هم آن را تکرار می کنم. با این حال باید بگویم اصلا قصد بیاحترامی به مسی و یا انتقاد از او را نداشتم. تنها بر این باور هستم یک کاپیتان فاکتورهای دارد که مسی ندارد. البته باید این را بگویم که مسی انسان بسیار خوبی است.

بسیاری از رسانه ها از عملکرد درخشانی که لیونل مسی در 30 دقیقه حضور برای پاناما داشت، به عنوان بهترین پاسخ این بازیکن بزرگ به مارادونا یاد کردند. مسی در 30 دقیقه حضورش در میدان 3 گل به ثمر رساند و روی گل پنجم تیمش هم تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید