Performancing Metrics

مواد غذايي که به هيچ وجه نبايد در مايکروفر گرم شوند | اتاق خبر
کد خبر: 352231
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 20:27
براي گرم کردن برخي غذاها به دليل نوع پخت اوليه آنها نبايد از ماکروفر استفاده کرد.

به گزارش اتاق خبر،برخي موادغذايي خاص و پر مصرف به دليل آنکه سرخ شده يا با حرارت بالا پخته شده اند در صورتي که مجددا در ماکروفر گرم شده و تحت دماي بالا و اشعه ماورابنفش قرار بگيرند با ايجاد مواد مضر در انها به سلامتي آسيب رسانده و در برخي موارد حتي سرطان زا مي شوند.

برخي موادغذايي خاص و پر مصرف به دليل آنکه سرخ شده يا با حرارت بالا پخته شده اند در صورتي که مجددا در ماکروفر گرم شده و تحت دماي بالا و اشعه ماورابنفش قرار بگيرند با ايجاد مواد مضر در انها به سلامتي آسيب رسانده و در برخي موارد حتي سرطان زا مي شوند.

پيتزا

پيتزا يکي از غذاهايي است که بيشتر افراد آن را در مايکروفر گرم مي کنند که اين کار آسيب جدي به سلامت بدن وارد مي کند. بهترين راه گرم کردن آن استفاده از فر يا اجاق گاز است و حداکثر دماي فر 375 درجه فارنهايت انتخاب شود.

استيک

براي گرم کردن استيک بهتر است آن را در تابه اي با روغن بسيار کم گرم کنيد.

اسفناج

با گرم کردن مجدد اسفناج ماده سرطان زا نيروسامين در آن توليد مي شود به همين دليل هرگز آن را گرم نکنيد.

مرغ سوخاري

از گرم کردن مرغ سوخاري در فر اجتناب کرده و براي گرم کردن آن را در ظرفي داخل فر قرارداده و روي آن را با فويل بپوشانيد و حداکثر تا دماي 375 درجه فارنهايت به مدت 10 دقيقه گرم کنيد.

پاستا

اگر بر روي پاستا سس ريخته شده است هرگز نبايد آن را گرم کنيد در غير اين صورت آن را در يک تابه با مقدار کمي آب جوش و روغن گرم کنيد.

منبع آریا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید