Performancing Metrics

۳ طرح مهم بزرگراهی استان بوشهر امسال تکمیل می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 359128
تاریخ انتشار: 24 تیر 1395 - 11:46
استاندار بوشهر با اشاره به اجرای هشت پروژه بزرگراهی در استان، گفت: ۳ طرح مهم بزرگراهی استان بوشهر امسال تکمیل می‌شود.

اتاق خبر: مصطفی سالاری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت راه‌های استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه راه‌های استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و بخش مهمی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان نیز به این بخش اختصاص یافت.

وی به اجرای هشت محور بزرگراهی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: اجرای این طرح‌ها نقش مهمی در بهبود وضعیت راه‌های استان دارد که تلاش می‌شود سه طرح بزرگراهی استان امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۱۶۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور برای توسعه راه‌های استان تصویب شده است، اضافه کرد: اتصال بزرگراهی عسلویه به استان هرمزگان از طرح‌های مهم در دست اجرا است.

وی همچنین به نقش مهم خروجی دوم بوشهر در اتصال به طرح توسعه بوشهر اشاره کرد و افزود: پایانه حمل و نقل بوشهر با وسعت ۳۰ هکتار در محور خروجی دوم شهر اجرا می‌شود.

سالاری از تکمیل بزرگراه گناوه به دیلم و کمربندی کنگان در سال جاری خبر داد و افزود: بزرگراه بوشهر – برازجان – دالکی و بزرگراه دالکی به کنارتخته از دیگر طرح‌های مهم راهسازی استان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به توسعه تجهیزات کنترلی در راه‌های استان، اظهار داشت: نصب دوربین‌های کنترل سرعت در محورهای استان بوشهر نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

حمیدرضا علم با اشاره به نصب ۳۸ دوربین در محورهای مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: جانمایی نصب دوربین هوشمند کنترل سرعت و ثبت تخلفات درجاده‌های استان بوشهر انجام شده است.

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: برای اجرای طرح‌های راهداری در استان بوشهر، ۲۳ هزار تن قیر نیاز داریم و با تأمین قیر مورد نیاز شاهد تسریع در اجرای طرح‌ها خواهیم بود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید