Performancing Metrics

نکونام با انتخاب خیریه در بهترین مکان خداحافظی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 359529
تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 - 20:53
باقری:
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید جواد نکونام با برگزاری مراسم خداحافظی‌اش در خیریه نگهداری از کودکان معلول، بهترین مراسم را برگزار کرده است.

کریم باقری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کریم باقری با حضور در مرکزی خیریه نگهداری از کودکان معلول بهشت امام رضا (ع) اظهار کرد: به جواد نکونام بابت این انتخاب تبریک می‌گویم. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده و من هم خوشحالم که در این مرکز حاضر شدم.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد نکونام مانند مهدوی کیا و علی دایی خداحافظی غریبانه‌ای داشت گفت: این طور فکر نمی‌کنم. البته این موضوع برای همه فوتبالیست‌های ما اتفاق افتاده و فعلا هم مسئولان نمی‌خواهند از بزرگان‌شان تقدیر کنند. هرچند فکر می‌کنم جواد یکی از بهترین مکان‌ها را انتخاب کرد. او در این سال‌ها تجربیات زیادی را کسب کرده و می‌تواند آن را به بازیکنان جوانان انتقال دهد.

او اضافه کرد: فکر می‌کنم جواد می‌تواند در آینده مربی بزرگی شود. چرا که در دوران بازیگری هم قدرت رهبری بالایی داشت. برای او آرزوی موفقیت دارم.

کاپیتان سابق پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا خاطره‌ای از جواد نکونام باقی مانده گفت: خاطره خاصی در ذهنم ندارم اما من با جواد همبازی بودم و به خاطر اینکه در یک پست به میدان می‌رفتیم بیشتر در کنار هم بودیم. او از همان زمان بازیکن خوب و مستعدی بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید