Performancing Metrics

ورزش پارالمپیک نیازمند توجه بیشتر رئیس‌جمهور است | اتاق خبر
کد خبر: 360622
تاریخ انتشار: 31 تیر 1395 - 15:04
زهرا نعمتی در مراسم بدرقه کاروان ایران:
پرچمدار المپیکی ایران ضمن تشکر از حمایت دولت در عرصه ورزش خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در بخش پارالمپیک نیازمند توجه بیشتر شما هستیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در آغاز مراسم بدرقه کاروان‌های اعزامی به بازی‌های المپیک و پارالمپیک، زهرا نعمتی پرچمدار ایران در کاروان المپیک اظهار داشت: خیلی خوشحالم به عنوان یک ورزشکار پارالمپیکی، مسئولیت پرچمداری کاروان المپیک را بر عهده دارم؛ به خصوص اینکه این اتفاق برای نخستین بار در طول تاریخ رخ می‌دهد.

وی ضمن ابراز تشکر از دولت و حمایتی که از ورزش ایران انجام شده، یادآور شد: این توجه و حمایت، رشد فزاینده برای ورزش ایران در المپیک و پارالمپیک را موجب شده است، از وزارت ورزش هم که با مدیریت صحیح خود روند خوبی را در ورزش ایجاد کرد و همچنین از مسئولان دو کمیته ملی المپیک  و پارالمپیک هم تشکر می‌کنم.

نعمتی خطاب به ریاست جمهور یادآور شد: در بخش المپیک ۶۳ ورزشکار کسب سهمیه کرده‌اند، در بخش بانوان افزایش قابل توجهی در تعداد سهمیه‌ها داشتیم؛ ضمن اینکه به خاطر همزمانی با میلاد امام رضا (ع)، نام کاروان اعزامی به این بازی‌ها به نام «امام رضا (ع)» مزین شده است. در بخش پارالمپیک هم ۹۶ ورزشکار کسب سهمیه کرده‌اند که ۲۳ نفر آنها بانوان هستند؛ به دلیل همزمانی با فاجعه منا، نام کاروان اعزامی به این بازی‌ها «کاروان منا» نامگذاری شده است.

پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک با ابراز امیدواری از عملکرد خوب ورزشکاران در هر دو میدان المپیک و پارالمپیک، گفت: از دولت به خاطر افزایش پاداش‌های نقدی و غیرنقدی تشکر ویژه می‌کنم و بخصوص بابت قانون استخدام ورزشکاران المپیک و پارالمپیک؛ البته در بخش پارا نیاز به دستور ویژه و توجه بیشتر رئیس‌جمهور داریم.

وی در پایان برای ملت ایران و ورزشکارانش آرزوی سرافرازی کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید