Performancing Metrics

تاکید وزیر صنعت بر طرح‌های پتروشیمی در کهکیلویه و بویراحمد | اتاق خبر
کد خبر: 364039
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 11:39
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با مدیران طرح های پتروشیمی استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: کمک های لازم برای بهره برداری از طرح های پتروشیمی این استان تا سال ۱۳۹۷ صورت خواهد گرفت.

اتاق خبر: با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، معاونت طرح و برنامه وزارت صنایع، دیودیده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد و مدیران طرح های پتروشیمی استان آخرین وضعیت این طرح ها صنعتی بررسی شد.

داریوش دیودیده، رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد پیرامون این نشست با بیان اینکه خوشبختانه طی سه سال گذشته دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت نگاه ویژه ای به توسعه صنعت در کهگیلویه و بویراحمد داشته است گفت: ظرفیت مناسب توسعه صنایع پتروشیمی و وجود خوراک بلندمدت، کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان یکی از استانهای مهم و پایلوت در زمینه جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش افزوده در صنایع پایین دستی پتروشیمی مطرح نموده است.

وی بیان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست بر ارائه پشتیبانی  و حمایت های تسهیلاتی، تکنولوژیکی و انجام پیگیری ارائه تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و فاینانس خارجی به طرح های پتروشیمی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدوارم نتایج این نشست سبب جهشی مطلوب و توسعه صنایع پتروشیمی و سایر صنایع پایین دستی و وابسته به آن در استان شود.

وی اضافه کرد: صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی استراتژیک در اقتصاد و صنعت ایران دارای جایگاه مهمی است و اکنون با پایان یافتن تحریم‌ ها، می ‌توان با برنامه ‌ریزی طرح‌ های توسعه ‌ای صنعت پتروشیمی را ساخت و یا تکمیل کرد که پیامد آن افزایش ظرفیت تولید انواع محصولات پتروشیمی با هدف تامین نیاز داخل و نیز صادرات خواهد بود.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید