Performancing Metrics

کامرانی‌فر: در رسیدگی به مسائل داوران، فقط نامه‌نگاری بررسی می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 366540
تاریخ انتشار: 1 شهریور 1395 - 08:03
قضاوت فینال المپیک، افتخار دیگری به جامعه داوری ایران اضافه کرد
رئیس دپارتمان داوری تاکید دارد قضاوت تیم داوری ایران در فینال المپیک، نشان از شایستگی داوران ما دارد.

حسن کامرانی‌فر

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسن کامرانی‌فر در خصوص عملکرد تیم داوری ایران در فینال المپیک گفت: در ابتدا باید بگویم قضاوت در فینال المپیک کار سختی است و خوشبختانه فغانی به همراه سخندان و منصوری توانستند به خوبی از عهده قضاوت این بازی برآیند و تمام سوت هایی که فغانی در این دیدار زد، درست بود.

وی در ادامه اظهار داشت: بدون شک افتخار دیگری بر افتخارات جامعه داوری ایران اضافه شد. ضمن اینکه از تیم داوری ایران به خاطر زحمات و تلاش‌هایی که برای رسیدن به این راه کشیدند تشکر می‌کنم. مطمئنا این موفقیت در سایه تلاش و برنامه‌های مدون این عزیزان بود.

رئیس دپارتمان داوری گفت: امیدوارم این اتفاق شایسته، الگوی مناسبی برای قضاوت‌های بهتر داوران و کمک داوران در مسابقات لیگ برتر و دسته یک  باشد. این موفقیت را به مسئولین فدراسیون و جامعه داوری تبریک می‌گویم.

کامرانی‌فر در ادامه در خصوص سه داور «الیت» شده آسیا گفت: بعد از برگزاری چند دوره کلاس داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا،  سه داور ایرانی در فهرست جدید الیت آسیا قرار گرفتند. قطعا حضور این داوران، شانس کمک داوران را نیز در آسیا بیشتر می‌کند، امیدوارم از این فرصت به‌دست آمده داوران بهترین استفاده را ببرند و بتوانند در بازی‌های آسیایی قضاوت های خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی در پایان درباره اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که داوران به دپارتمان ممنوع‌الورود شده‌اند، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و خواسته من از داوران این است که جهت انجام امور اداری و داوری خود از طریق هیات‌های فوتبال و رئیس کمیته داوران استان‌ها اقدام کنند. بدون شک این امر به لحاظ حفظ جایگاه خود داور، هیات فوتبال  و رئیس کمیته داوران هیات‌ها است و بحث ممنوع‌الورود بودن مطرح نیست، دپارتمان داوری خانه دوم داوران است و هیچ فاصله‌ای بین داوران و دپارتمان داوری وجود ندارد ولی در خصوص رسیدگی به مسائل مختلف داوران تنها نامه‌نگاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید