Performancing Metrics

شناخت خوبی از چین داریم | اتاق خبر
کد خبر: 369238
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 23:07
کی‌روش:
سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید شناخت خوبی از چین پیدا کرده و امیدوار است ملی‌پوشان بازی خوبی برابر این تیم به نمایش بگذارند.

تمرین تیم ملی فوتبال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز (یکشنبه) تمرین‌های خودش را برای بازی با چین برگزار کرد که در ابتدای تمرین نیز خبرنگاران چینی با حضور در تمرین تیم  ملی به مدت 20 دقیقه به ضبط تصاویر خود پرداختند و همچنین مصاحبه‌ای نیز با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران انجام دادند. خبرنگاران چینی که توجه زیادی به کی‌روش داشتند، در ابتدا از او درباره دیدار چین و پرتغال قبل از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی سوال کردند که سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ گفت: من خیلی از موهایم را از دست داده‌ام ولی هنوز آن بازی را به یاد می‌آورم. تیم ملی چین در آن بازی خیلی خوب بازی کرد. در آن زمان ما قرار بود در جام جهانی برابر کره شمالی به میدان برویم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم یک بازی دوستانه با چین داشته باشیم تا شناخت‌مان را از تیم‌های شرق آسیا افزایش دهیم. بازی با چین خیلی به ما کمک کرد و در بازی برابر کره شمالی مشکلی نداشتیم و در واقع آن بازی به ما نشان داد که چطور باید برابر تیم‌های آسیایی بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه گفت: شناخت خوبی از چین داریم. زمان کمی بعد از بازی با قطر داشتیم تا ریکاوری کنیم و خودمان را آماده دیدار حساس با چین کنیم. با این حال در چند روز گذشته تمرین‌های خوبی داشتیم و آماده بازی با چین هستیم.

روزنامه‌های چینی امروز از مصدومیت دو بازیکن ایرانی و احتمال حضور نداشتن این دو در ترکیب تیم ملی در بازی روز سه‌شنبه خبر دادند. در این مصاحبه نیز خبرنگاران چینی اصرار زیادی داشتند که کی‌روش نام این دو بازیکن را اعلام کند و همچنین احتمال به بازی رسیدن آن‌ها را نیز بگوید که سرمربی پرتغالی ایران پاسخی به این سوال نداد. 

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید