Performancing Metrics

توقف دورتموند و شکست تحقیرآمیز لورکوزن در خانه | اتاق خبر
کد خبر: 377158
تاریخ انتشار: 2 آبان 1395 - 04:05
هفته هشتم بوندسلیگا
دورتموند در آخرین ثانیه ها شکست را با تساوی عوض کرد و در خانه اینگول اشتات به نتیجه‌ای بهتر از تساوی سه بر سه دست نیافت اما لورکوزن ضعیف‌ترین نتیجه را به دست آورد و با سه گل در خانه برابر هوفنهایم تن به شکست داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه هفته هشتم رقابت‌های بوندسلیگا ۵ دیدار برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارها دورتموند در خانه اینگول‌اشتات به میدان رفت و در آخرین ثانیه‌های بازی شکست را با تساوی عوض کرد.
دورتموند در این دیدار با نتیجه سه بر یک عقب افتاد اما توانست بازی را با تساوی سه بر سه به پایان رساند. تا آخرین ثانیه های بازی با نتیجه سه بر دو به سود اینگول اشتات دنبال می شد تا اینکه کریستین پولیسیچ توانست گل تساوی را برای دورتموند به ثمر رساند.
دیگر گل های دورتموند را در این دیدار اوبامیانگ و راموس به ثمر رساندند. این سومین بازی است که تیم توخل نمی تواند به پیروزی برسد تا جایی که این تیم در سه بازی اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده و همین باعث شده فاصله این تیم با جدول رده بندی زیاد شود.
دورتموند با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.
اما یکی از عجیب ترین نتایج این هفته تا الان در خانه لورکوزن رخ داد و این تیم با سه گل برابر هوفنهایم تن به شکست داد.
لورکوزن در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا نتایج کابوس واری به دست آورده و از ۸ بازی خود تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده و چه بسا سرمربی این  تیم از کار برکنار شود.
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته کلن تیم دوم جدول رده بندی در خانه هرتابرلین به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا این هرتابرلین باشد که موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود می‌کند.
دارمشتات در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر یک ولفسبورگ بحران زده را شکست داد تا اخراج هکینگ هم جواب ندهد و فصل کابوس وار گرگ ها همچنان ادامه داشته باشد.
ولفسبورگ با شکست در این دیدار یک رده دیگر در جدول رده بندی سقوط کرد و در رده نازل پانزدهم قرار گرفت.
و در نهایت جدال فرایبورگ با آگزبورگ هم با پیروزی دو بر یک فرایبورگ به پایان رسید.
در حساس ترین دیدار این هفته هم دو ساعت دیگر بایرن مونیخ در آلیانس آره نا از بوروسیا مونشن گلادباخ پذیرایی خواهد کرد.
انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید