Performancing Metrics

بازیکنان بارسلونا حق داشتند پس از گل خوشحالی کنند | اتاق خبر
کد خبر: 377748
تاریخ انتشار: 5 آبان 1395 - 07:14
بارتومئو:
رییس باشگاه بارسلونا به بازیکنان آبی‌اناری حق داد برابر والنسیا این چنین خوشحالی کنند.

خوسپ ماریا بارتومئو

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، خوسپ ماریا بارتومئو در مراسم بهترین‌های لالیگا حضور داشت و در این مراسم درباره اتفاقات مستایا و لالیگا صحبت کرد.

پرتاب بطری هواداران والنسیا به طرف بازیکنان بارسلونا و توهین لیونل مسی به هواداران در پایان بازی والنسیا و بارسلونا در مستایا اتفاق افتاد. نحوه شادی بازیکنان آبی‌اناری‌ پس از گل پیروزی در به وجود آمدن چنین اتفاقی تاثیرگذار بود. بارتومئو در این باره گفت‌: بازی نزدیکی بود. فکر نمی کردم والنسیا در این سطح ظاهر شود. خوشحالی پس از گل بازیکنان با چنین شور و حرارتی امری عادی است. بازیکنان بارسلونا حق دارند با چنین شوری پس از گل شادی کنند؛ به خصوص که گل پیروزی در لحظات آخر بازی و در مستایا به ثمر برسد. این گل سه امتیاز مهمی را به ما داد.

رقابت در لالیگا خیلی نزدیک است و تیم‌ها با فاصله یک یا دو امتیاز رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند. بارتومئو در این رابطه اظهار کرد: لیگ کنونی سرگرم کننده و جذاب است. لالیگا بالاترین جشن فوتبالی است. شاهد رقابت‌های بزرگی هستیم. بهترین بازیکنان و تیم‌ها در آن بازی می‌کنند و از تماشای این رقابت ها لذت می بریم. پیروزی در این بازی ها اعتماد به نفس زیادی به تیم ها می‌دهد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید