Performancing Metrics

به دنبال حذف فولاد هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 381192
تاریخ انتشار: 27 آبان 1395 - 09:44
یزدی:
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در جام حذفی به دنبال خلق شگفتی و اکنون به دنبال حذف فولاد خوزستان هستیم.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان در جام حذفی اظهار کرد: خوشحالم که تیم‌های خوزستانی، مربیان خوب خوزستانی از جمله نعیم سعداوی را به خدمت گرفته‌اند. خوشبختانه روند فولاد قابل قبول است و امیدوارم این روند را در لیگ برتر نیز حفظ کنند.

وی عنوان کرد: با تمام احترامی که برای باشگاه فولاد خوزستان که از باشگاه‌های خوب ایران است قائلم باید بگویم در جام حذفی اگرچه تیم‌مان سطحش از فولاد پایین‌تر است و قطعا قابلیت‌های فولاد از تیم ما بیشتر است، ولی به دنبال خلق شگفتی هستیم. ما در بازی قبلی نیز استقلال خوزستان را حذف کردیم و اکنون هم به دنبال حذف فولاد هستیم و آمده‌ایم که این تیم را در اهواز حذف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: خوشبختانه روند آماده‌سازی تیم‌مان خوب بوده و نفرات خوبی را جذب کرده‌ایم اما بیشتر مشکلات‌مان متوجه فدراسیون بوده است چرا که بعد از برگزاری هفته دوم لیگ دو کشور، یک تیم به تیم‌ها اضافه شد و هنوز این کار برای من جای تعجب است.

یزدی افزود: مشکل دیگر ما این است که هر ۴-۵ روز یکبار بازی داریم و مطمئنا این موضوع برای ما چالش به دنبال خواهد داشت. هرچند که سعی می‌کنیم آن را مدیریت کنیم. اما برنامه واقعا خوب نیست و ما طی یک ماهی که از مسابقه‌ها گذشته ۷-۸ بازی انجام داده‌ایم که این برای لیگ ۲ سخت است و چالش آن هم مواجه شدن با بازیکنان مصدوم است. در نهایت تیم خوبی داریم و مجموعه باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا این تیم سربلند شود. گچساران لیاقت داشتن یک تیم در لیگ یک را دارد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید