Performancing Metrics

خوش‌شانس‌تر از استقلال خوزستان بودیم و بردیم | اتاق خبر
کد خبر: 384063
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 18:43
سعداوی:
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دو تیم بازی گرم و تماشاگرپسندی را ارائه دادند، گفت: ما در این بازی خوش‌شانس‌تر بودیم و بردیم.

نعیم سعداوی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پس از دیدار فولاد و استقلال خوزستان که با برتری یک صفر فولادی‌ها همراه بود، گفت: تنها اصفهان از اینجا سردتر بود اما گرمایی که در این بازی در شیوه بازی بازیکنان وجود داشت سرمای اهواز را تحت‌الشعاع قرار داده بود. با وجود این عدم حضور تماشاگران در بازی باعث سردی بازی شده بود.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور تماشاگران در این بازی، گفت: فوتبال بدون تماشاگر معنی و مفهومی ندارد. به نظر من حق طبیعی هواداران و فوتبال دوستان خوزستانی بود که در یک روز تعطیل و هوای خوب به ورزشگاه می آمدند و شاهد این داربی می‌بودند. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی نیز اظهار کرد: بازی جانداری را از هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو تیم به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند. موقعیت‌های خوبی از جانب هر دو تیم روی دروازه‌ها خلق شد و جا دارد به استقلال خوزستان و سرمربی جوانش تبریک بگویم که با این همه مشکل پا به پای ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. در این بازی ما خوش شانس‌تر بودیم و توانستیم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. جا دارد یک خسته‌نباشید به مجموعه باشگاه بگویم که فضایی را فراهم آوردند که ما بتوانیم در آرامش کار خود را دنبال کنیم.

سعداوی در پایان در پاسخ به این سوال که نگرانی پیش از بازی‌اش در چه رابطه‌ای بود؟ گفت: طی هفته گذشته مساله‌ای باعث شده بود من کمی درباره این بازی نگران باشم که این موضوع را به مدیریت باشگاه انعکاس دادم. خوشبختانه شب گذشته با تلاش مدیرعامل باشگاه این نگرانی برطرف شد. با توجه به اینکه این مشکل حل شده، لزومی ندارد که دیگر در مورد آن صحبت کنم و بهتر است به مسائل فنی بازی بپردازیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید