Performancing Metrics

برانکو: یکی، دو بازیکن دیگر می‌گیریم | اتاق خبر
کد خبر: 386665
تاریخ انتشار: 23 دی 1395 - 19:03
«دوست داریم هر بازی را با اختلاف 20 گل ببریم»
سرمربی پرسپولیس گفت: سایپا به نسبت نیم‌فصل نخست تقویت شده و فردا در نخستین بازی از نیم‌فصل دوم بازی سختی در مقابل آنها خواهیم داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: شروع نیم‌فصل دوم با سایپاست. آنها بازی خوبی را مقابل ماشین‌سازی به نمایش گذاشتند و نشان دادند که تیم قوی‌تری شدند. آنها توانستند بازی دو هیچ باخته را با تساوی سه بر سه عوض کنند. طبیعی است که این تیم تقویت شده و بازیکنان جدید به آنها کمک کردند.

وی با اشاره به بازیکنان جذب شده توسط سایپا افزود: خلعتبری، لک و احتمالا پورقاز به این تیم پیوسته‌اند که همین سه بازیکن حدود ۳۰ درصد قدرت سایپا را افزایش می‌دهند. معتقدم بازی نخست سخت‌ترین بازی است بخصوص اینکه تیمتان در مسیر قهرمانی باشد. می‌دانیم که بازی آسانی نداریم و برای پیروزی کار مشکلی خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت تیم خودش در شروع نیم‌فصل دوم گفت: امید عالیشاه و احمد نوراللهی از جمع بازیکنان‌مان جدا شده‌اند. محمد آرام‌طبع در آستانه جدایی است و همینطور دو بازیکن تیم ما که در رقابت برای حضور در ترکیب حضور نداشتند به نام‌های محمد رحمتی و شهاب زاهدی تیم را ترک کردند. با این حال خوشحالم که دو بازیکن بسیار عالی به نام‌های سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان را به خدمت گرفته‌ایم. کارت بازی آنها صادر شده و فردا برای حضور در ترکیب ۱۱ نفره تلاش می‌کنند. فقط رامین رضاییان را در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت چرا که او هنوز از ناحیه کمر احساس درد می‌کند.

برانکو در ادامه گفت: انتظار دارم بازیکنان جدیدمان کیفیت تیم را بالا ببرند مخصوصاً در فاز هجومی اکنون علاوه بر کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان، سامان نریمان‌جهان و سروش رفیعی را در خط میانی داریم که می‌تواند قدرت خط هافبک ما را بالا ببرند. هدف ما این است که تهاجمی‌تر، زیباتر و موثرتر از قبل بازی کنیم.

در ادامه خبرنگاری از برانکو درباره شایعه پیوستن یک مدافع عراقی به این تیم پرسید که او پاسخ داد: درباره بازیکنانی که در باشگاه ما نیستند صحبت نمی‌کنم. این مساله جزو مسائل محرمانه باشگاه است تا بازیکنی را قطعا به خدمت نگرفته باشیم حرفی نمی‌زنیم چون خیلی‌وقت‌ها ممکن است توافق انجام نشود اما هنوز فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و انتظار داریم یک یا دو بازیکن دیگر جذب کنیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره احتمال پیوستن یک مهاجم داخلی مثل محمد عباس‌زاده به این تیم گفت: دنبال کسانی هستیم که جوابگوی معیارهای پرسپولیس باشند. به عباس‌زاده تبریک می‌گویم او آقای گل دسته یک است و کیفیت خوبی دارد اما در حال حاضر اولویت من روی طارمی، امیری، علیپور و پریموف است و عباس‌زاده را در نظر نداشته‌ام.

در ادامه خبرنگاری به برانکو گفت آیا حضور ستاره‌های زیاد در پرسپولیس مشکل ایجاد نمی‌کند؟ برانکو پاسخ داد: پرسپولیس همیشه خواهان ستاره‌ها است اما ستاره‌های حقیقی آنهایی هستند که در خدمت تیم‌اند نه خودشان. برای ما این مهم است که نیمکت قوی‌ای هم داشته باشیم چون ۲۳ بازی سخت پیش‌رو داریم و برنامه بازی‌ها فشرده است. هر کسی دقایق بازی خودش را خواهد داشت.

او درباره سیستم هجومی تیمش در نیم‌فصل دوم هم گفت: ما با دو مهاجم بازی می‌کنیم چون فکر می‌کنیم این بهترین سیستم برای بازیکنی است که در اختیار داریم. ما نسبت به موقعیت‌های زیادی که ایجاد می‌کنیم گل‌های زیادی نمی‌زنیم اما وظیفه بازیکنان این است که بیشتر تمرین کنند تا شرایط بهتری داشته باشیم.

برانکو یکبار دیگر درباره وضعیت رامین رضاییان گفت: او هنوز کمردرد دارد و به خاطر مصدومیتی که داشت ۲۰ روز است که تمرین کافی نداشته است.

برانکو همچنین گفت: برای تطبیق بازیکنان جدید با تیم و هماهنگ‌شدنشان با سایرین زمان نیاز است و نمی‌شود انتظار داشت که یک شبه این اتفاق بیفتد.

او در ادامه گفت: ما دوست داریم که همه تیم‌ها را با اختلاف ۲۰ گل ببریم. این جمله را به شوخی گفتم اما واقعیت این است که برابر همه تیم‌ها تلاش می‌کنیم گل‌های بیشتری بزنیم اما در یک بازی می‌توانیم و در بازی دیگر نمی‌توانیم. من دوست دارم تیم‌هایم تهاجمی کار کنند اما بهترین مربی جهان یعنی فرگوسن یک جمله دارد. او می‌گوید مهاجم‌ها بازی‌ها را می‌برند اما این خط دفاع است که جام را می‌برد.

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید آیا فدراسیون برای حل اختلافش با کی‌روش با او صحبت کرده است یا خیر؟ او پاسخ داد: من با چه کسی اختلاف داشتم؟ اصلا مشکل چیست؟ من با کسی دعوا ندارم. من فقط نظرم را گفتم.

او در ادامه به یکی از خبرنگاران اشاره کرد و گفت: همانطور که شما درباره من می‌نویسید من هم نظرم را می‌گویم. مثلاً این فرد نوشته من آدم بدی هستم اما من دوسش دارم (با خنده).

در پایان یکی از خبرنگاران نظر برانکو را درباره انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن سال کرواسی پرسید. او جواب داد: لوکا بهترین هافبک دنیاست. چطور ممکن است بهترین بازیکن کرواسی نشود. این پنجمین بار است که چنین عنوانی را کسب می‌کند. لوکا شاگرد من بوده و من به این مساله افتخار می‌کنم اما دایی، کریمی، باقری و مهدوی‌کیا هم شاگرد من بوده‌اند و من به آنها هم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید