Performancing Metrics

تعدد مجوزها بزرگ‌ترین مشکل کسب‌وکار در ایران | اتاق خبر
کد خبر: 402573
تاریخ انتشار: 2 آذر 1396 - 15:41
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد:
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مشکلات اصلی کسب‌وکار در کشور را کثرت مجوزها و عدم استفاده از سرمایه‌های ملی عنوان کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مرتضی براری در دومین کنگره سراسری نشان شایسته ملی که در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد، گفت: در حال حاضر توسعه کسب‌وکارها در ایران با موانع جدی و تعدد مجوزها مواجه است و انتظار داریم صنایع خودشان وارد این حوزه شوند و این مشکل را با کمک مجلس شورای اسلامی حل کنیم.

وی یکی از برنامه‌های وزارت ارتباطات را ایجاد چند شرکت نوپا با یک میلیارد دلار ترنوبل (گردش مالی) عنوان کرد و گفت: باید سرمایه‌گذاری در توسعه کسب‌وکارهای نوپا را گسترش بدهیم.

به گفته معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرمایه‌ گذاری در کسب‌وکارها در ایران با مشکل مواجه است چون از یک طرف می دانیم نقدینگی بالایی در کشور وجود دارد و از آن طرف کسب‌وکارها نمی‌توانند از سرمایه ملی حداکثر استفاده را ببرند.

براری با بیان این‌که باید به کسب‌وکارهای جدید اعتماد کنیم، آمادگی وزارت ارتباطات را برای حمایت از سرمایه‌های ملی در این زمینه اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید