Performancing Metrics

اولویت فعالیت ها مطالبات مردم است | اتاق خبر
کد خبر: 350249
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 19:11
ایران به نقل از رییس جمهوری:
روزنامه ایران در شماره شنبه 22 خرداد در تشریح تیتر نخست با اشاره به دیدار حسن روحانی با اعضای شوراهای عالی کشور، نوشت: رضایت مردم و حل مطالبات آنان، باید در اولویت همه فعالیت‌ها باشد.

اتاق خبر - این روزنامه با بررسی عنوان اعتراف تلخ آقای «دبیرکل» علیه سعودی‌ها، آورد: بان کی مون برای اولین بار قفل سکوت را شکست و در روزهای پایانی کار خود در سمت دبیر کلی سازمان ملل، پرده از اعمال فشارهای عربستان بر این نهاد بین‌المللی برداشت و اعلام کرد: حذف نام ائتلاف عربستان از لیست سازمان ملل نتیجه فشارهای عربستان و حمایت‌ شورای امنیت از لابی‌ ذی نفوذ کشورهای عربی بود. در حالی که در تاریخ 61 ساله سازمان ملل سابقه نداشته یک گزارش منتشر شده پس از لابی گری جرح و تعدیل شود، اظهارات بان کی مون افکار عمومی جهان را بار دیگر متوجه معیارهای دوگانه سازمان ملل و سیاسی کاری‌هایش کرد. روزنامه ایران با انتشار عنوان پیگیری 17 پرونده گمشده فساد، نوشت: هنوز ماجرای دکل‌های مفقود شده و پول‌های گمشده فروش نفت توسط بابک زنجانی، به سرانجامی نرسیده که خبر رسید 17 پرونده مربوط به فساد هم در مجلس گم شده است. حسن نوروزی، نماینده رباط کریم که هفته گذشته در تذکری از گم‌شدن چندین پرونده فساد خبر داده بود، در گفت‌و‌گو با «ایران» تأکید کرد که 17 «پرونده های فساد گمشده در مجلس هشتم را در مجلس دهم پیگیری خواهیم کرد زیرا مبارزه با فساد حتماً یکی از محورهای اساسی اقتصاد مقاومتی است.»
«شل» دوباره مشتری نفت ایران شد، دیگر عنوان این روزنامه به شمار می رود، در تشریح این مطلب می خوانیم: وزارت نفت اعلام کرد: شرکت انگلیسی - هلندی شل ماه آینده با بارگیری یک محموله نفت خام از جزیره خارک به مقصد اروپا، خرید نفت خام از ایران را از سر خواهد گرفت.
به گزارش وزارت نفت، گفته‌های منابع تجاری و آمارهای کشتیرانی نشان می‌دهد که شرکت انگلیسی - هلندی شل خرید نفت خام ایران را از سرگرفته و پس از شرکت فرانسوی توتال، دومین شرکت بزرگ نفتی جهان است که پس از تحریم ها، خرید نفت خام از ایران را دوباره آغاز کرده است.
روزنامه ایران با درج عنوان نشست سه جانبه وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه در تهران، می نویسد: ائتلاف سه جانبه ایران، روسیه و سوریه یکی از همین ائتلاف‌های معدود است که به لحاظ ادبیات امنیتی یک دفاع جمعی یا (Collective defense) است. اما وضعیتی که در شرایط حاضر پدید آمده به آن معنی است که باری که باید جهان بر دوش بکشد، عملاً بر دوش ایران، سوریه و روسیه قرار گرفته است؛ کشورهایی که اگرچه خود مستقیم یا غیرمستقیم با این تهدید مواجهند اما بالاتر از آن تروریسم را به‌عنوان یک تهدید امنیت جهانی قلمداد می‌کنند و خود را موظف به مقابله با آن می‌دانند.
«فعالیت 950 مؤسسه غیرمجاز مشاوره کنکور فقط در تهران»، «تکذیب تعطیلی کارخانه «ارج»»، «افزایش 30 درصدی صادرات پتروشیمی در پساتحریم»، «رسیدگی به ادعای حقوق دریافتی نامتعارف یک مدیر بانکی»، «انتخابات سال 96 و نگاه اصولگرایان به روحانی»، «حمایت سازمان ملل از طرح‌های حفاظت حیات وحش در ایران» و «آپارتمان برنامه تلویزیونی سراب خانواده نیازمند لرستانی» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید