Performancing Metrics

تهران قهرمان مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان کشور در قم شد | اتاق خبر
کد خبر: 364174
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 00:48
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: استان تهران در سی و سومین دوره مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان مقطع متوسطه اول کشور موفق به کسب مقام قهرمانی این رقابت ها شد.

اتاق خبر: حمیدرضا شیخ الاسلام روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این مسابقات به مدت دو روز با شرکت 27 تیم در قالب 8 گروه در دو سالن ورزشی مریم و شهید منتظری قم برگزار شد.
وی اضافه کرد: استان های تهران، بوشهر، البرز، گلستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، یزد، لرستان، مازندران، شهرستان های تهران، خوزستان، خراسان رضوی، مرکزی، هرمزگان، قم و فارس در مرحله نخست حریفان خود را شکست دادند و به مرحله بعد صعود کردند.
به گفته وی، در مرحله دوم نیز 16 تیم برگزیده به رقابت پرداختند که 8 تیم تهران، البزر، آذربایجان غربی، یزد، مازندان، خوزستان، مرکزی و قم با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
شیخ الاسلام اضافه کرد: تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی بعد از انجام قرعه کشی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم تهران با برتری سه بر صفر مقابل استان قم به مقام نخست دست یافت و استان قم نیز حائز رتبه دوم شد.
وی ادامه داد: استان های آذربایجان غربی و مازندران به طور مشترک سوم شدند و تیم های خوزستان، البرز، مرکزی و یزد نیز به ترتیب پنجم تا هشتم شدند.
سی و سومین دوره مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز دانش آموزان پسر در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول از 11 مردادماه در استان قم آغاز شده و تا 21 مردادماه ادامه دارد.
بیست و سومین دوره مسابقات دانش آموزان دختر دوره ابتدایی و متوسطه اول در دو رشته بدمینتون و تنیس روی میز نیز از 23 مردادماه در استان قم آغاز می شود و تا 10 روز ادامه دارد.
این دوره از مسابقات با شرکت یک هزار و 600 دانش آموز دختر و پسر، مربی و مسئول تیم در دو سالن ورزشی مریم و سید محمد منتظری قم در حال برگزاری است.
سی و سومین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول با شعار «رضایت، سلامت، امنیت، از منزل به مدرسه» در 6 استان فارس، اصفهان، کردستان، مرکزی، چهار محال و بختیاری و قم در رشته های والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا و ژیمناستیک برگزار می شود.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید