Performancing Metrics

علاقمندی ساحل عاج به خرید نفت خام از ایران | اتاق خبر
کد خبر: 393865
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1396 - 23:10
در راستای توسعه مناسبات اقتصادی و به منظور بررسی زمینه های همکاری دوجانبه در حوزه های مختلف نفت، گاز، برق، ساخت نیروگاه و انرژی های تجدیدپذیر، منصور شکیب‌مهر سفیر جمهوری اسلامی ایران با آقای «تیری تانوه» وزیر نفت و انرژی ساحل عاج ، دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در این دیدار، سفیر کشورمان با اشاره به جایگاه و قدمت روابط سیاسی، بر اهمیت آشنایی دو کشور از ظرفیت های موجود جهت بهره برداری و ارتقای روابط اقتصادی در حوزه های مربوطه تاکید کرد.

منصور شکیب‌مهر، با اشاره به سابقه و قدمت صنعت ملی نفت ایران و جایگاه  کشورمان به لحاظ ذخایر اثبات شده نفت و گاز در دنیا، بهره مندی از دانش بومی و اتکاء به توان داخلی را عامل پیشرفت در بسیاری از حوزه های مربوط به انرژی دانسته و از تبادل هیئت در سطوح مختلف استقبال کرد.

وزیر نفت و انرژی ساحل عاج، نیز با تبریک برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب مجدد جناب آقای دکتر حسن روحانی و مشارکت بالای رای دهندگان، اظهار کرد: به زودی برنامه کاری مشترکی را در رابطه با مناسبات دوکشور در حوزه های مذکور ارائه خواهد کرد.

تیری تانوه تصریح کرد: که ساحل عاج علاقه مند به خرید نفت خام از ایران بوده و تمایل دارد در زمینه گاز نیز همکاری داشته باشد.

 انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید